Televizní nudiny, Nudálosti, Zprávy aneb Hruško vrať se!

24. srpna 2012 v 21:29 | FILMOVÁNÍ.cz
V létě nasadila Nova novinku ve své hlavní zpravodajské relaci. Televize se netají tím, že v létě nemají ve zprávách co vysílat, a proto Nova svou relaci prodloužila. Diváci se tak mohli těšit na reportáže, ve kterých se nikdo nic nedozvěděl, aby toto nevědomí mohl prodloužit reportér v přímém vstupu ze střechy. Proto zůstaňte s námi! REKLAMA Bulvarizace se na Nově projevila v plném proudu a zraněných zvířátek, chudých matek, okradených důchodců a postižených lidiček přibylo raketovým tempem. Prima již delší dobu sbírala body tím, že jako první začala více bulvarizovat a myslet na "obyčejné" lidi s přívlastkem, jaký by si žádný politik netroufl říci, ale dalo se to překousnout. No a Nova se tomu musela vyrovnat, a tak najala odborníka z Blesku. Zatímco kdysi se Prima bláhově snažila konkurovat Nově v 19:30, nejspíš jen z rozmaru jejího bývalého pracovníka Zuny, teď, když si Nova střádá postupně hřebíčky na svou rakev, Prima spí. Stačilo by vyzkoušet prohodit Krimi-blok a Vipkoblok a od 19:29 spustit hlavní relaci. Ve chvíli, kdy Nova startuje svůj večerní program ve 20:20 (20:26), Prima by již mohla vydělávat na tom, že spustí programy ve 20:00. Když zhodnotím dnešní zpravodajské relace ze svého subjektivního pohledu člověka, který se chce u zpráv především uvolnit a trochu pobavit, Prima u mě předčila Novu, i když tomu nedávno bylo ještě naopak. No a o Událostech ani nemluvím... nedávno s velkou pompou, už po miliónté, začali v ČT nový bombastický formát. Ale jak chcete udělat něco nového, když se na tom budou podílet ti stejní lidé, kteří jsou v absolutním klidu - kdyby je chtěl někdo vyhodit, tak přeci budou stávkovat a určitě se najdou nějací svěráci, kterým ČT dotovala jejich filmy, a za svobodu televize se postaví. Kdo se má dívat na ty rozpadlý ksichty, a při pohledu na to, čemu se před padesáti roky, říkalo krk, je mi na (cenzura). V ČT si prostě všichni drží svá vyhřátá křesílka a nikomu je nepřepustí. Úroveň zpravodajství nezvednou ani reklamy v samotném zpravodajství na to, jak jsou všichni super a nejlepší... sice již dvakrát museli předčasně ukončit svou hlavní zpravodajskou relaci z technických důvodů. Prostě jednou jsi na ČT hvězda, budeš jí až do smrti. (To mi připomíná, jestli jste koukali na Olympiádu a skvostný výkon několikanásobného držitele TýTý Záruby. Kdybych neměl sto let starej počítač, tak ty jeho živáky sestříhám a šoupnu na Jůtůp: Záruba: "Eeeeeee, eeeeeeeee, eeeee, eeeeeeeeeeeeeeeee, e, e, eeeeeeee.") Zpět ale k Novo-Primě. Po Silvestru, kdy se objevila reportáž o Hruškovi, mi bylo jasné, že Nova ho bude chtít. No a za pár měsíců si moderátorskou celebritu zaplatila a přetáhla k sobě. Nyní, po několika měsících, mohu říct, že Nova Hrušku zabila, a tak se v brzké době můžeme dočkat toho, že se Hruška vrátí. Hruška, který nedělá Hruškoviny, není Hruškou, ale stává se z něj další tuctový moderátor. Je to zajisté chyba i samotného Ládi, který si vydupal, že chce dělat vážnější reportáže. Ale takové reportáže může dělat i Bohouš Klepetko, který se po mediálním tréningu z ťuňti změnil v ťuňťu, který si v Událostech Kecálistech hraje na drsňáka. Ale kauzu "Kobliha v autobuse" zvládne jedině Hruška. Měl by si uvědomit, že jakožto každý výrazný a slavný herec, i jeho role je předurčena. Jistě by si Leslie Nelson zahrál rád v dramatu, ale to by zkrátka nešlo. Hruška by si měl uvědomit, že je tím čím je a jeho posláním je bavit lidi zahazováním papírů do kolejiště, propichováním objektivu svým prstem a minutovou pomlkou mezi sdělením svého jména a jména televize. Dříve jsem se těšil na Hruškovu reportáž, a pokud se objevil na obrazovce Hruška, všichni okolo se slétli k televizi a hltali každé Hruškovo gesto. Takže Hruško, vrať se! Už ani nevím, co jsem chtěl říct, tak to shrnu:

Shrnutí: Bulvární noviny, Primo využij aktuální situace, ČT zruš se, Hruško vrať se.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama